Rastlös..


Ja just nu sitter ja här i söffa å har tråkigt...
Det regnar ute och jag är rastlös... Vet inte va ja ska hitta på..
Har just vart å hämtat min cykel som har stoge på station i 2 v.. haha, fast dä va ju min 2:a cykel.. skrotcykeln..=) å va å handla å grejjer..

Ska väl snart ta å laga mat kanske.. får bli tacopaj.. har gått i tacos hela helga.. mumma dä..=)

Usch inatt va det en sån där hemsk natt igen..
Drömde nåt så underbart att ja träffa K igen....
Ett tag när ja vakna så trodde ja att det va sant, men som vanligt insåg ja att det bara var en dröm...
ysch ä så trött på detta att han aldri kan lämna mitt inre..
Varför skulle ja överhuvudtaget träffa en sån perfekt kille..
å varför går det inte att ersätta han??
Finns ju ingen som ä så snygg som han å den personligheten...
Fyttiracken va detta ä jobbigt... tårarna bara rinner som vanligt...

Ja hade ju ett mål att detta skulle bli den bästa sommaren någonsin...
känns som den inte börjar så bra...
mitt andra mål med kroppen har ju inte heller gått så bra som ja hade hoppats på..=(
uhh vill ju va smal å snygg ja mä..
tror katten att man inte får nån..
men ja har verkligen försökt.. har somnat så många ggr nu vrålhungrig, ätit bara grönsaker, tränat som en tok.. ja allt... men inge som fungerar som ja vill ju.. det har väl toge lite iaf, men inte nog..=(

nej nu känns det som ja bara spyr ut allt inom mig...
men har en sån jövla skitdag idag tyvärr då allt kommer i kapp en...

Hoppas på att det blir bio å sex and the city 2 ikväll... så kan man iaf roa sig lite...=)

over and out!


Kommentarer
Postat av: Elina

Määhh, du som är så fin och rolig! Killen du kommer att träffa kommer att gilla dig för att du är du, hur du än ser ut!

Klart att detta kommer att bli en kanonsommar, massa party ;)

2010-06-14 @ 21:28:57
URL: http://tropicsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0