Ångest

Ja då har man ångest då igen...
Uhh har åkt ner alldeles för mkt gött i magen i helga...
Fattar inte hur ja tänker?? Först ä ja skitarg att min träning och diet inte ger nåe resultat sen äter ja som bara den i helga...=(
De -5 blev nu helt plötsligt -2,5..
Herregud fattar inte hur min kropp fungerar.. går så himla lätt upp i vikt!
ä ju en hel omöjlighet att gå ner ju...
men dä ä nog bara å t nya tag då..

Har iaf vart på hälsokopaniet å kört pump på fm idag å sen ikväll blev dä en skön längpromenad på 70 min, jädrar vilket snabbt tempo ja körde...=)

Igår föresten blev dä bio..
sex and the city 2... skitbra film... satc ä ju bara för bra...=)

Just nu satt ja på fejjan å kika på k svärmors profil.. å nej hon har inte fått sitt barnbarn än..
usch fattar inte varför ja utsätter mig, men dä känns så jobbigt..
hoppas min hjärna fattar nån gång att dä ä kört!
Men ja bara väntar på födelse annonnsen i An å ja vet att ja då kommer å gråta floder..=(

Men men nu till nåt annat!
Nu ä dä iaf klart att ja ska jobba som sjuksköterska på arvika-festivalen!
ska bli sköj! =)

Nej om en skulle ta å lägga isg på gölve ä göra dagens sit-ups... lr dagens andra omgång blire ju faktiskt..=)

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0