Uttråkad..


Ja nu ä ja uttråkad igen....=/
Händer ju aldri nåt sköj i mitt liv... Ä så trött på å sitta själv i denna söffa...
Å aldri händer dä nåt i denna stad...

Jag vill:
* Lära mig och bugga
* Gå ut och dansa, dvs bugga
* Jaga älg
* Ta jägarexamen då oxå
* Ha en pojkvän
* Ha mer kompisar
* Ha kompisar som drar med mig på saker, frågar helt enkelt om ja vill bli med på saker och ting...
* Åka till ullared och shoppa
* Ha en bil
* Ha ett nytt intresse
* Åka rally
* Att parkhallen ska köra igång med mer danser
* Att det blir nåt mer uteställe i denna stad
* Att inte alla pojkar ska vara så utnyttjande
* Ha ett jobb som väntar på mig i januari
* Åka utomlands och bara koppla av och sola
* Ha mer pengar
* Ha nya stövlar
* Ha en snygg frisyr
* Gosa med bebis
* Åka på kryssning
* Träna
* Ha en dubbelsäng (men som mamma utryckte det; vad dka du med den till? Ja just dä ja..Ja ä ju ensam, singel å kommer å va så hela livet, va katten ska ja ha en dubbelsäng till??)


Nåra saker är ju lättare att rätta till än andra....
Så nu hoppas jag mest på att jag ska få lära mig att dansa, gå ut å dansa, nya vänner, pojkvän och en dubbelsäng, för JA ja kan ha en dubbelsäng utan en pojkvän..För jag älskar att ligga i skarven...så det så!!


Tycker faktiskt att livet ä lite orättvist egentligen...
Finns så många som verkar ha det så bra..

Men frågan är här och nu vad jag ska göra åt det?

Mitt första steg blir nog å ta tag i träningen, så kanske man slippa skämmas över sig själv lite mindre iaf..


nej nu får det va bra med detta tycka synd om inlägg!

Men känner mig bara så ensam i denna stora värld..........






 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

När ska vi ses? Jag tycker du ska skaffa dubbelsäng, så kan vi ha myskvällar och jag sova över.

Kan inte vi åka nånstans då? Jag är oxå supersugen på att åka bort, så jäkla trött på det här!

2009-10-11 @ 22:31:44
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja ja tycker vi ska ses alldeles snart.. om ja inte skulle bort te helga s¨å kunde vi setts då.. Men nästa helg kanske? =) Ja vart ska vi åka?? Te helga kör jag ju karlsta, men vi kanske ska ta en helg i götet??...=)

2009-10-12 @ 18:21:36
Postat av: Elina

Absolut en helg i götet, eller sthlm :)

Helgen efter den som kommer kör jag en karlstad trip men vi får allt ihop detta! Svårt att hinna med så mycke att göra hela tiden :)

2009-10-13 @ 20:41:29
URL: http://tropicsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0