Jaaa..

Äntligen nåt positivt i allt elände...
Ja klara läkemdelstentan!! Alla rätt!!...=)
Så nu återstår endast 1 tenta i december....göttans

Men det va dä postiva iaf..

Ä rastlös som aset, vill grejja om i lyan, men inga pengar ju...suck!
Får nog ta mig ett varv ute i förrådet te fredan å kika va ja har för gardiner gentligen..
för här ska det nu bytas!! Ja vill få ändrat nu!
Men tyvärr ä dä ju så förbannat svårt å fåt bra i köket...
stör mig så på dessa stora fönster, va ja än sätter upp för gardiner så blir dä itte bra...
men men får väl testa nåt igen nu då...å dessutom lite mer blommor skall införskaffas..
balkongen ska höstgrejjas oxå...ut i skogen å plocka granris å köpa ljung, å kankse set kan bli bra te slut...

nåt annat som ä positivt ä iaf att ja ä bättre av astman/hostan nu!
TAck för det..
Va på akuten igår för å komma te rätta med det,
där fick jag andas i ailosen å sen fick jag med mig T.Betapred hem...
GAv väldigtr bra effekt, gött!!
Problemet va ju att han dr på vc i torsdags hade skreve ut barndos av astmamedicinen..
så tror katten att dä inte hjälpte!...=/

men men nu har ja rätt dos iaf å det känns bättre,
men gick hem i frå praktiken ve 11 idag..för haft enjädra huvudvärk...
beror ju säkert på alla lm .. men huvudsaken ä ju att astman ä bättre iaf!..=)

Idag föresten har jag varit med å kikat på 4 st ECT-behandlingar..
Jätteintressant....
ect ä som en liten elstöt kan man säga..
man söver pat en liten stund å så får de typ ett grand mal anfall (ep-anfall) som gört att det kortsluter i hjärnan..
används iaf på depressioner å manier, psykoser...
jättebra behandling!

men men nog om detta!

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med nåt!...

over and out

Kommentarer
Postat av: Elina

Va gött att du mår bättre! :)

2009-10-13 @ 20:44:02
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Elina

Va gött att du mår bättre! :)

2009-10-13 @ 20:44:22
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Elina

Va gött att du mår bättre! :)

2009-10-13 @ 20:44:31
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Förstår om man inte vill/kan/orkar knö sej ut hit till skogen, men den 14e har jag lite fest och jag vill att du känner dej bjuden! Man får gärna ta med nån men meddela gärna om du (och nån mer) kommer före den 11e så jag kan handla och så. Bjur på tacos och lite annat gött. Om man vill dricka tar man med sej. Vet iaf några som kommer från Arvika...Kram

2009-11-06 @ 22:21:49
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie J

Hej!

Förstår om man inte vill/orkar/kan knö sej ut hit till skogen, men den 14e har jag fest här och jag vill att du ska känna dej bjuden! Ta gärna med nån om du vill, men jag vill gärna veta senast den 11e så jag kan handla och så. Vet några från Arvika som kommer iaf! Vill man dricka får man ta med men maten och annat fixar vi! Ha de gött! KRAM

2009-11-07 @ 13:19:48
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack Marie för inbjudan!

Men jag ska bara va hemma denna helgen...Va ute 2-dagars helgen som var så dä tog rätt hårt på kraftera! Så denna helga blir te å va hemma å bara ta det lungt å kurera mig, men tack iaf för inbjudan! Hoppas vi kan ses snart iaf! :D

2009-11-09 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0