Nyfärgad å nyklippt

Ja då va man nyfärgad å nyklippt igen..(lr ja dä va ju ett tag sen sist, närmare bestämt i augusti)

Blev mörk denna gång å kortklippt...
Va ju så sletet håre så hon va tvungen å ta en rejäl bit...1 decimeter....=/
ja som vill ha långt hår ju... men men det växer väl ut..
å mörk oxå som sagt..lite väl mörkt tycker ju jag då, men det går väl oxå ur snart förhoppningvis..

nu sitter ja iag i söffa framför kupevärmarn å ser på på spåre från igår..
Ikväll blire ritz å arvingarna ensam...=(
Det är så tråkigt detta att ja inte har nån kompis som gillar samma musik som mig...
Å att inte nån kompis kan följa med ändå...
men men tur att mamma ä där så ja kan tala med nån...

grönner på å se en johan falk film nu..
måste ju försdriva tia lite innan dä  ä dags för å göra sig iordning, för sen blire ju te å se på dansbandskampen!
hejja zekes å titanix!..=)

tjipp å hej!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu har jag läst! :p

Tror du blev jättefin i håret :)

Vi får se på den 26e, är bjuden på annat men jag ska va på hk på kvällen, så det spörs va pigg jag är :p

2009-12-23 @ 09:19:11
URL: http://tropicsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0