Mys!

Haha nu skulle ni se mig!
Sitter på gölve med datorn i knät å en brusande kupevärmare framför mig.. Ä klädd i lila plyschdress å raggsockor.
Ä dä itte gött så säg!!!
Har man ingen kamin, så får man helt enkelt ta det man har...:P

Gött att dä äntligen börjar å bli lite kyligt ute!
Nu ska ja snart gå å fixxa te lite tacos, sen kommer elina å då blire IDOL-FINAL!!
hejja erik!!!

Imöra ä planera att dä blir taket å middag..
ja har bokat bord för 4 iaf, men bara 1 som vill mä tydligen..
så hoppas hoppas inte anna oxå backar ur..
vill ju inte sitta själv här i söffa önnu en lördag ju..
TYcker ändå att dä ä lite tråkigt att inte folk ä på när man försöker å bju te!
Känns som det bara ä ja som försöker hela tiden...=/

Men men...

Idag har ja föresten julbakat lite..
lr ganska lite ifs, risbräck blev dä bara innan ja gav upp eftersom köket höll p å brann upp...haha
å igår julstäda ja å pynta oxå.. så nu kan jula komma!!..:P

Nej nu blire snart ullaredsserien på tvn å sen mat å sen godiissss....:P

Tjipp å hej levarpastej!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu har jag läst :p

Dodiset var skitmumsigt, men det kanske du märkte :p

2009-12-12 @ 00:35:31
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi..

Göttans..

Hoppas vi ses ikväll!

Ä att bra sugen på dans ja..

Ja befinner mig på take iaf, så kik in där vetja!..:D

2009-12-12 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0