Lite uppdatering

Dags för lite uppdatering då..
Lite dålig med å skriva här kanske, men ja antar ju att det ä ingen som läser här ändå...
Så om ni läser! Ge mig kommentarer!....=)

v.30
Då va vecka 30 här igen och det var dags för den årliga fryksdalsdansen!
Årets höjdpunkt!!
Onsdan började med Scotts, Måns Zelmerlöw, Perikles mfl.
Å vilken kväll å vilken show av Måns! Så jädra bra...:P
Scotts va inte heller dåliga om man säger så...=)
En mkt bra kväll!

Tosdan va dä bla Wahlströms å Alcazar..
Wahlströms va skitabra (även om ja inte hann å lyssna nåe mer än nåe låtar)..=)
Alcazar va inge bra däremot, går ju inte å jämföra med Måns show.
Tycker det ä så tråkigt när de som uppträder kör utan levande musiker, blir så töntigt å tråkigt då.
Som ni förstår gjorde ju Alcazar så , bara de 3 å inge mer. Nej usch dåligt!
Kvällen var annars bra, (killen mä peakjackan va ju rektigt trevlig!)...=)

Fredan var det dags för 3:e dagen av party, å nu började dä å bli slitsamt kan ja lova...
Som vanligt var det förfest på hotellet hos chbergarna...trevlig trevligt!
Å sen va dä dags för Black Jack, Rosenström mfl. Även Nova å Blender va där, men dom måste ja
ha missat.. haha Denna kväll var det dret mkt fölk å såå kul (ifs som varje kväll men)

LÖrdan å sista dagen...
alltså 4:e dagen med kalas...ujuj sliter på kroppen detta
Å vilket kalas dä blev sen, usch, inte mkt koll där inte...=/
Men jädrans va kul!!
Ikväll spela ju Rydell & Quick, casanovas, highlights, larz krizters.. mlfl.
tror ja missa alla banden eftersom ja höll te i baren.. haha...
å där träffa jag ju på P... som vanligt mä andra ord..
Å följden blev ju som traditionen....
Suck blir så trött på mig själv! Han ä ju inge å ha, varför ska man va fyll å inte inse då?
men men gjort ä gjort...
Å blir ju ännu mera störd på mig själv att ja inte hade tid att kika efter röda skjortan på lö heller
Så jädra snygg pöjk! Vart kan denna hålla hus tro??

Synd att det ä ett helt lååångt år tess nästa gång dä ä sunne igen!!!
Ä verkligen årets höjdpunkt detta, finns inget ställe som ä så kul som fryksdalsdansen!!!
Å saken blev ju inte bättre att ja gick in gratis i år heller..=) (vann ju ett 4.-dagars pass i får jag lov)..Perfekt!!

På söndan va dä bara hem å packa upp å packa ner igen för på måndan va dä dags för tur igen....

v.31

Må tills onsdan va dä dags för göteborgsresan som ja fick av mamma i 25 års present!...=)
Så med tåget rulla vi ner till götet å väl framme i götet var det dags för shopping!! Jippi!
Så alla dagarna bestod av shopping, i like!..

Blev dä här shoppat iaf:

 MKt bra fynd blev dä!

Så nu ä dä dags för ny inredning å göra om i lyan!!!

Göteborgs resan var iaf jättebra! TAck MAmma!!

Sen slutet på veckan blev desto sämre..

På torsdan var det dags å åka å jobba igen..Å natten va inte kul, hade så ont i magen å hade feber,
men tvinga mig iväg te jobbet iaf på möran, men väl där efter 1 timmes jobb så spydde jag 3 ggr å
blodblandat! AJaj inte bra!
Efter samtal med chefen å sjukvårdsrådgvningen blev det vårdcentralen nästa..
De trodde att magsåret hade brustit, å det ä ju ett livshotande tillstånd så inte bra..
Väl på vc så undersökte dr mig snabbt å skicka mig direkt till akuten ist...
Väl där togs en massa prover å ja fick medicin mot mitt jobbiga illamående...
Som tur va låg hb-värdet bra, så ja hade inte förlorat mkt blod men infektionsproverna var för höga å
kaliumvärdet var för lågt men fick medicin å ska utredas mer på medicinmottagningen nu...
Så torsdan å fredan va ja alltså sjukskriven.. men på lö mådde jag bra igen, inte nåe illamående dock väldigt trött
men det beror nog på infektionen som ja troligtvis har i kroppen..
Lördag kväll tillbringades iaf hos Malin & Andy.. mkt trevligt!
dock så gick ja hem efter när de andra gick te brygga, lyssna iaf på anges utanför först...
Men gick hem å sov sen va ju sååå trött, så dä va gött!
Söndan tillbringades ute hos mamma i sjöhage i sola,
mammas kompis annicka å man curre kom på besök. Trevligt..
HAn ä ju polis oxå så detva kul å prata om yrket å grejjer...

Idag har ja träffat Elin & Arvid, va ju 1 månad sen nu!
Å ojoj va Arvid ha växt! Så söt han!!...=)
VA jättekul, men nästa gång får vi allt ses hemma hos dem istället så ja får snosa lite på
gullungen oxå...=)

Uhh vill te kstad imöra oxå, men ingen bil...suck!
Ä ju persmässe där mä massa erbjudande!.. men hur ska ja ta mig dit??
Blir så trött på detta mä å inte ha nån bil å kunna ta mig vart som helstr när som helst!
Men tycker inte ja behöver en bil för lite shoppongresor te kstad heller..
men men blri väl att fundera på i höst om det ska bli bilköp...
Ä mest inne på en Polo iaf!...

Nej nu ska ja ta å röste mig brö å ta te..
lite höstfeeling redan ja, haha....=)

tjipp å hej!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi måste ta och ses snart! Och berätta om din Fryksdalsvecka! Känner mig lite pratsugen just nu! Kanske kan luncha eller nåt till veckan eller äta glass kvällstid :)

2009-08-06 @ 09:02:52
URL: http://tropicsoda.blogg.se/
Postat av: Elin

ja nu är de dags att komma hit för lite bebbesnos:)

och vi behöver få skvallra lite oxå:)

2009-08-13 @ 08:34:01
Postat av: Elina

Hallåååååå!!!!??? Kasst med uppdatering alltså! Jag är inne här varje dag!

2009-08-21 @ 23:36:08
URL: http://tropicsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0